Vrácení a reklamace zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Z nějakého důvodu cestovatelské vychytávky zakoupené na našem e-shopu nebudou mít šanci vyrazit s tebou za dobrodružstvím, ale rozhodl ses vrátit nám je zpátky?

No, co se dá dělat... máš samozřejmě plné právo tak učinit a to do 14 dní od převzetí své objednávky. Ostatně veškeré detaily k vrácení se dočteš v našich Obchodních podmínkách.

 

Ale ve zkratce:

  • Stáhni si tento šikovný formulář
  • Vyplň ho
  • Odešli zboží k vrácení přímo na naši adresu NOTENT s.r.o. Lanškrounská 2166/48b, 568 02 Svitavy
  • V co nejkratším čase pak vyřešíme veškeré to papírování a hlavně zaslání peněz zpět na tvůj účet
  • Pokud nám dáš předem avizo na email info@notent.cz, že máme takový balíček čekat, budeme rádi

A jen pro jistotu - vrátit nejde zboží, které je použité, jakkoliv znehodnocené, poškozené nebo které jsme pro tebe speciálně upravovali (třeba úprava výšky matrace nebo vestavby), ale to určitě víš.

 

Veškeré náklady na vrácení nese zákazník.

 

REKLAMACE

Tak jo, tohle zabolí, ale naštěstí je takových situací u nás jako šafránu a ještě míň. Ale když už něco takového nastane, stavíme se k tomu čelem. Veškeré detaily týkající se tvého práva z vadného plnění se opět dočteš v našich Obchodních podmínkách. Já vím, jsou dlooooouhé, takže tenhle výcuc ti pomůže se rychle zorientovat.

Něco se pokazilo s výrobky zakoupenými u nás? Pak postupuj následovně:

  • Stáhni si tento šikovný formulář a všechno nám tam pořádně popiš
  • Budeme na první dobrou šetřit planetu a zkusíme vše nejprve vyhodnotit na dálku díky fotkám a videím, takže nažhav foťák, vyfoť nebo natoč podstatu reklamace 
  • Formulář spolu s foto / video dokumentací pošli na náš email info@notent.cz
  • My se se vším detailně seznámíme a budeme tě kontaktovat co nejdřív zpět, abychom se domluvili na dalším postupu
  • Je ale možné, že posouzení reklamace na dálku nebude možné, proto buď připravený, že může být nutné reklamované zboží doručit k nám do NOTENT s.r.o. Lanškrounská 2166/48b, 568 02 Svitavy (viz obchodní podmínky)

Jsme přesvědčeni, že tenhle seznam kroků jsme psali zbytečně a téměř nikdo ho nebude potřebovat, ale jistota je jistota :)

Záruku držíme standardně 24 měsíců (neplatí při nákupu na IČO). A nezapomeň, že existují situace, kdy reklamaci uznat nemůžeme. Třeba když ses k našim výrobkům nechoval tak, jak jsme ti kladli při předání na srdce. Všechno je to v těch obchodních podmínkách.